نتانیاهو: تا زمانی که حزب‌الله هست، صلحی با لبنان در کار نخواهد بود-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

نتانیاهو: تا زمانی که حزب‌الله هست، صلحی با لبنان در کار نخواهد بود

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه تصویب توافق سازش با امارات در پارلمان این رژیم گفت که تا زمانی که حزب‌الله در لبنان هست، توافق صلح با این کشور در کار نخواهد بود.
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - 2020 October 15
کد خبر: ۶۳۰۸۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، امروز (پنجشنبه)، در جلسه پارلمان این رژیم (کنست) در ارتباط با توافق سازش با امارات به سخنرانی پرداخت.

 

به گزارش پایگاه خبری «قدس»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در بخش‌هایی از اظهاراتش درباره جنبش حزب‌الله لبنان گفت: «تا زمانی که حزب‌الله در لبنان حضور دارد، توافق صلحی با این کشور در کار نخواهد بود».

 

بنیامین نتانیاهو در ادامه مدعی شد: «در توافق صلح با امارات بندهای محرمانه وجود ندارد».

 

به گزارش شبکه «الجزیره»، نتانیاهو در این جلسه همچنین مدعی شده است: «چند کشور عربی-اسلامی از می‌خواهند به ما نزدیک شوند آن هم به علت قدرت ما در زمینه امنیت سایبری».

 

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه گفت: «فلسطینی‌ها چند طرح صلح را رد کردند. اگر منتظر لغو وتوی فلسطین می‌شدیم، به صلحی با جهان عرب نمی‌رسیدیم».

 

قرار است امروز در پارلمان رژیم صهیونیستی توافقنامه سازش رژیم صهیونیستی با امارات به تصویب برسد. کابینه رژیم صهیونیستی روز دوشنبه هفته گذشته این توافق را تأیید کرد./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار